Review: MSI GK701 Gaming Keyboard

Published January 19, 2017 by lagmen

Klik klak klik klak, zo gaat het hier nu al een poosje. Onlangs heb ik deze MSI GK701 mogen ontvangen en het was voor mij al hoog tijd om een nieuw toetsenbord te gaan gebruiken. De toetsen van mijn vorige keyboard begonnen al tegen me te zeggen dat ik gewoon weer een pen moest gaan gebruiken dus mooi op tijd.

Het bericht Review: MSI GK701 Gaming Keyboard verscheen eerst op AllerleiDesign.

Visit AllerleiDesign for the full post.
Leave a Reply

